Weergaven navigatie

Jubileumconcert

Opstandingskerk Aerent Bruunstraat 1, Leiden, Nederland

Medewerking kerkdienst Alphen a/d Rijn

maranathakerk alphen aan de rijn Raadhuisstraat 82, Alphen aan de Rijn, Nederland

Zondag 12 februari werkt Vox Humana mee aan de kerkdienst in de Maranathakerk. Aanvang van de kerkdienst is 10:00 uur. U bent  van harte welkom.

Korendag Sassenheim

1e optreden: 11.00 uur – 11.30 uur (pancratiuskerk) Hoofdstraat 188, Sassenheim 2e optreden: 14.30 uur – 15.00 uur (julianakerk) Julianalaan 6, Sassenheim

Najaarsconcert

Aerent Bruunstraat 1, Leiden Aerent Bruunstraat 1, Leiden

Met medewerking van : Marjolein Kolkert - sopraan Theo-Hans Kuijvenhoven - hobo Boudewijn Zwart - piano Algehele leiding - Everhard Zwart Bestel uw kaarten hier

Start repetities 2024

Jan Wolkerslaan 16, Oegstgeest Jan Wolkerslaan 16, Oegstgeest, Nederland

Op woensdag 10 januari starten de repetities weer! Iedereen (nou ja mannen dan, want we zijn een mannenkoor) is welkom om mee te komen zingen. We sluiten vandaag af om 21.00 uur om samen het glas te heffen op een muziekaal nieuwjaar.

Medewerking kerkdienst Leiderdorp

Dorpskerk Leiderdorp Hoofdstraat 19, Leiderdorp, Nederland

Op 18 februari mag ons koor meewerken aan de kerkdienst in de dorpskerk te Leiderdorp. We hopen u daar te zien!